Tuesday, February 14, 2012

~Mr SuNsHiNe...

Hello mr sunshine.... ;)
 
semalam balik dr lab mmg rasa serabut sgt!!!!
teet..teet.... "free?? jom dinner..."
ooohhhh....so sweet.... dia ni mcm tau2 je aku tgh serabut....
"ok, amik kul 8.30"....
so kitorg habiskan masa makan2...sembang2...
walaupun aku x bgtau apa yg menyerabutkan kepala aku ni kt dia..
tp aku rasa ringan skit kepala ni...dgn dia, watkan aku rasa aman bahagia...
lari dr persekitaran rutin..org2 rutin... haiissshhhhh.... *_*
aku tahu dia tahu aku tgh serabut... tp cmne dia tahu ek?.. aku x bgtau pun..
instinct kuat... bukan sekali dua mcm ni...hehehe
walaupun aku x bgtau yg aku ni tgh serabut otak...
tp dia mcm tau2 je bila aku mmg bharap utk dia call @ text..
tup tup je... teet..teet... =p

“He's always there for me when I need him"
Thanks for always being there for me... ;)
You brighten up my day..... ;)


No comments:

Post a Comment