Wednesday, July 20, 2011

~*****~

arini mood jiwang skit... dlm ati ada taman beb.....

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
dia yang mencintai aku dengan seadanya
dia yang mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
untuk mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Ataukah mungkin cinta sebegitu
hanyalah kisah dongeng saja???

ku berikan cintaku juga sayangku
percayalah padaku aku akan menjagamu
hingga waktu datang menjemputku
izinkan aku untuk selalu menantimu
agar kau tahu betapa aku terlalu mencintaimu
aku akan menunggu hingga dirimu hadir untukku
tolonglah aku bagaimana untuk diriku
ungkapkan semua rasa yang membelenggu
bahawasanya aku cinta padamu....

1 comment: