Wednesday, July 6, 2011

~TaMan NeGaRa...... (PaHAnG)~

Ala....dh lama x update... nk tlupa password dh pun.. hehehehe
hmmmm... ada ke org baca blog ni ek?? sbenanya aku wat juz nk share tmpat2 pcutian yg aku dh g... n kdg2 pape2 yg aku nk merepek2... tp probnye.. aku malas nk mgarang... huhuhu... tgk arr... bahasa pun mmg rojak abis dh ni... k.. la...dr aku terus melalut.. baik aku teruskan niat murni aku tu... heheheh

Orang sekeliling aku duk bising2 nk g Taman negara.... hmm... nk g... x nak g... nk g... x nak g... stelah d pk2... hmmm.. korang..aku x leh nk join arr trip ni... hmmmm... sbg mengubati duka lara jiwaku... aku flashback je la trip yg aku pernah g dulu... at least... dh pernah sampai gak... mungkin xde rezki nk g lagi kali ni... mungkin d masa2 akan datang... Insyaallah....... so... enjoy tgk pic ye....

perahu panjang yg aku naik.. dr kuala tembeling.....


mendaki bukit terisek

acara wajib kalo d tmn ngara.... canopy walk...

gua telinga...serius...sempit giler... ada laluan yg bebetul sempit..besar2 aku tu kira ngam2 je la... sbb tu dnamakan gua telinga...laluan dia mcm dlm lubang telinga kita....

aku stay kt sini...A-frame hut... mmg bebetul kt tgh2 hutan belantara... ni satu2 nya penginapan d tgh2 hutan yg ada d tmn negara... yg lain sume btumpu kt area2 jeti kuala tahan...

kelawar2...dlm gua telinga....

On the way back.... Bubbye......

ni baru sg Pahang... kalo rentas amazon lg seram kot... hehehhe

No comments:

Post a Comment